Як відбувається реєстрація об’єкта авторського права?

Найефективнішим способом засвідчення авторського права є реєстрація відповідним державним органом. Таким органом в нашій країні є Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ), саме він видає Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір. 🤝

Процедуру реєстрації авторського права умовно можна розділити на два етапи: підготовчий та власне подання документів.

👩‍💻 Підготовчий етап
Він потрібен для того, щоб мінімізувати усі ризики і подати дійсно правильний перелік документів. Сюди входить:

• Аналіз об’єкта авторського права, щоб зрозуміти, до якої категорії належить твір.
• Правильний підбір способу реєстрації авторського права / договорів, які стосуються права автора на твір.
• Визначення, які саме документи потрібні для реєстрації, адже є певні об’єкти, які потребують додаткових настанов.

📑 Подання документів
Після першого етапу ви маєте розуміти, які документи мусите подати у державний орган, зазвичай це:

• Заява, викладена українською мовою, що складається за встановленою формою.
• Примірник твору в матеріальній формі, визначений спеціальним Порядком.
• Документ, що свідчить про факт і дату оприлюднення твору (за наявності).
• Документ про сплату збору за підготовку до державної реєстрації авторського права на твір та державного мита за видачу свідоцтва.
• Довіреність, оформлену в установленому порядку, якщо заявка подається довіреною особою.
• Документ, що засвідчує перехід у спадщину майнового права автора (якщо заявка подається спадкоємцем автора).

Для зменшення ризиків отримання відмови в реєстрації, рекомендуємо звертатися до спеціалістів у сфері інтелектуальної власності. Це зекономить ваш час, гроші та нервові клітини. 😅

Замовити

Контакти