Ми в GlobalExpertUA цінуємо знання та готові ними ділитися з усіма, хто зараз в пошуку.
Сьогодні пропонуємо до вашої уваги перелік кроків необхідних для створення вдалої торговельної марки.
Ці «секрети» для вас зібрала наукова консультантка з питань інтелектуальної власності Global Expert UA Наталія Бегуш.
7 кроків до створення вдалої ТМ: назви та логотипу
1. Виберіть назву, яка вас приваблює
Назва ТМ повинна бути простою та легко запам’ятовуватись. За дотриманням цих умов нею буде простіше управляти і звісно, вона буде простіше сприйнята клієнтами.
Також врахуйте, якщо ваша ТМ є іноземним словом, слід враховувати сенс, який вона містить в перекладі, чи не несе негативної інформації.
2. Подумайте над цінністю та сенсом ТМ
Чому важливо вкладати сенс у створення бренду? Назва повинна відображати і суть, і характер вашого бренду, і повинна відповідати тому, як ви бажаєте щоб вас сприймали споживачі.
3. Подумайте над розширенням бізнесу у майбутньому
Якщо ви плануєте зараз вийти на ринок з певним товаром, наприклад, одягом, але у вас є ідеї, що під цей бренд можна буде створити якісь інші категорії товарів, слід це врахувати. Тому назва повинна бути коректною та не обмежувати вас у розширенні асортименту товару чи послуг.
4. Здійсніть перевірку ТМ у різних базах
Потрібно перевірити спеціальні Патентні бази, також слід проаналізувати обрану вами назву в інтернеті, соціальних мережах. Це слід обов’язково зробити, щоб ваша назва не використовувалась в схожому контексті та переконайтесь, що ваша назва є відмінною від інших вже існуючих.
5. Перевірте можливість реєстрації домену
Це цікавий момент, адже зареєстровані ТМ мають право реєструватися в зоні UA. Тим більше, якщо ви плануєте в подальшому створити сайт вашого бізнесу, то слід перевірити, чи зможе ваша ТМ бути зареєстрованою, як домен.
6. Подавайте на реєстрацію вашу ТМ
Зверніться до фахівців у сфері інтелектуальної власності або ж самостійно. Спеціаліст розуміє складність законодавства та правил, пов’язаних із реєстрацією торговельних марок, проаналізує підстави для можливої відмови в реєстрації, коректно заповнить заявку та супроводжуватиме цей процес аж до фінішу.
7. Розробіть фірмовий стиль та логотип
Розробка фірмового стилю може йти паралельно реєстрації ТМ. Коли ви тільки починаєте свій шлях у побудові власного бізнесу. Або вже після подання заявки на реєстрацію ТМ сміливо займайтеся розробкою вашого логотипу.
Ці прості, але принципово важливі кроки допоможуть вам оминути ризики та значно зекономити час та ресурси.